Articles

"Cas pratique de comptabilité américaine : la "capitalisation" du crédit-bail"

H. STOLOWY

Revue Française de Comptabilité

juin 1992, n°235, pp.28-30

Départements : Comptabilité et Contrôle de Gestion, GREGHEC (CNRS)


A Game Theoretic Approach to the Binary Stochastic Choice Problem

I. GILBOA, D. Monderer

Journal of Mathematical Psychology

1992, vol. 36, pp.555-572

Départements : Economie et Sciences de la décision, GREGHEC (CNRS)


A Model of Random Matching

I. GILBOA, A. Matsui

Journal of Mathematical Economics

1992, vol. 21, pp.185-197

Départements : Economie et Sciences de la décision, GREGHEC (CNRS)


A Polynomial Algorithm for Minimal Interval Representation

A. Fischer, M. Shpitalni, I. GILBOA

Journal of Algorithms

1992, vol. 13, pp.546-563

Départements : Economie et Sciences de la décision, GREGHEC (CNRS)


A Review of Milton Friedman: Economics in Theory and Practice, par A. Hirsch et N. de Marchi

P. MONGIN

Economics and Philosophy

1992, vol. 8, pp.183-191

Départements : Economie et Sciences de la décision, GREGHEC (CNRS)


Accounting Numbers as ‘Inscription’: Action at a Distance and the Development of Accounting

K. ROBSON

Accounting Organizations and Society

1992, vol. 17, n°7, pp.685-708

Départements : Comptabilité et Contrôle de Gestion, GREGHEC (CNRS)


Accounting Policy Making and ‘Interests’: Accounting for Research and Development

K. ROBSON

Critical Perspectives on Accounting

1992, vol. 4, n°1, pp.1-27

Départements : Comptabilité et Contrôle de Gestion, GREGHEC (CNRS)


Attitude Functions in Advertising: The Interactive Role of Products and Self-Monitoring

S. SHAVITT, T. LOWREY, S.-P. HAN

Journal of Consumer Psychology

1992, vol. 1, n°4, pp.337-364

Départements : Marketing, GREGHEC (CNRS)


Evaluation et comptabilisation des engagements liés aux indemnités de départ à la retraite

H. STOLOWY

Revue de Droit Comptable

mars 1992, n°92-1, pp.3-48

Départements : Comptabilité et Contrôle de Gestion, GREGHEC (CNRS)


Individual Differences in Differentiation in the Rating of Personal Values: The Role of Private Self-Consciousness

L. J. SHRUM

Personality and Social Psychology Bulletin

1992, vol. 18, n°2, pp.223-230

Départements : Marketing, GREGHEC (CNRS)



JavaScriptSettings